11.12.08

Мэдээж шинэ жил...


За охид, залуучуудаа шинэ жил болох гэж байна, ширээнийхээ бүтээлгийг ч солих гээд байх шиг байна. За тэгээд орос ах нар шиг уудаг ганц сайхан баяруудын нэг юм энэ баяр. Энэ жилийн өвөл их хүйтэн байгаа гэсэн шүү, болгоомжтой ууж гэр гэртээ харихаа бодоорой доо. Нас залуу хийж ажил их, уух архи ч бас их хүлээж байгаа болхоор хамжааргатай байгаарай.

За тэгээл бүх л эмэгтэйчүүдийн адил би ч гэсэн даашинз өмсөнөө. Харин энэ жил би их гоё ганганийг сонгосонгүй. Жил болгон л нэг гял цял юм худалдаж аваад дахиж өмсөх эрхгүйгээр үүрд хадгалагдан үлддэг нь жаахан тиймхэн юмаа. тэгээд миний платийг найз болон нөхөр маань шууд голсон. Нэг нь унтлагны хувцас шиг гэлээ, нөгөөх нь гэрийн халат шиг гэлээ, бүр нөгөөх нь солонгос плаж юмуу гэсэн гэнэ. Уг нь би эдэлгээ чанарыг нь бодож ноолуураар захиалж хйилгэж байгаа юмсан. Бүсгүйчүүд минь хараад нэг хэлээд өгөөч, үнэхээр муухай унтлагны хувцас шиг байгаан боловуу...үнэхээр би муухай плаж өмсөх гээд байгаан боловуу, энэ загварыг би сонгохдоо дараа нь ажил дээрээ, хавар намарын сэрүүнд хар свитерэн дээр өмсөхөд гоё харагдах байх гэж бодсийн. Харин манай шинэ жил нээх тийм гял цал газар болохгүй, цөөхүүлээ болохоор даруухан газар болох юм гэсэн. Бас найз нөхөдүүд шинэ жилээ салхинд гарч тэмдэглэхүү гэж хүртэл яриад байгаа болхоор л......за тэгээд энэ тухай надад үнэнийг хэлээд өгөөч...

No comments:


Авдар саванд...

Элияагийн тухай

My photo
Улаанбаатар, Халх Монгол, Mongolia
Би нулимсанд дургүй амьдрал